- Home
- Vragen & advies
Vragen & advies
Meest gestelde vragen
Wat is een Safety Verzekering?
Een Safety Verzekering heeft veel voordelen:
1. Eén jaar extra garantie.
Alle artikelen die je koopt bij Mobistoxx genieten steeds van 2 jaar fabrieksgarantie. Wij geven u graag de mogelijkheid om deze garantie met een jaar te verlengen.
2. Gratis retourkosten.
Dankzij onze "Tevreden of Terugbetaald" formule heb je de mogelijkheid om artikelen die je alsnog niet wenst terug te sturen. Met deze verzekering nemen wij ook de retourkosten voor onze rekening.
3. Herroepingstermijn van 30 dagen in plaats van 15 dagen.
Met de Safety Verzekering geven we je de mogelijkheid om je artikel 30 dagen te houden (ipv de gebruikelijke 15 dagen). Als u het artikel alsnog niet langer wenst heb je de mogelijkheid om binnen de 30 dagen na levering een retourverzoek in te dienen bij onze Dienst na verkoop met behulp van het formulier.
> Opgepast: het atikel mag nog steeds geen montagesporen vertonen en moet in de originele verpakking teruggestuurd worden.
4. Prioritaire behandeling bij onze dienst na verkoop.
Uw dossier zal met prioriteit worden behandeld door onze dienst na verkoop. Aanvragen worden rechtstreeks naar onze fabrikanten gestuurd.
Wat zijn de verzendkosten?
Hieronder een overzichtstabel van onze verzendkosten:
Dit bedrag is slechts een fractie van de transportkosten. De werkelijke kosten van transport van meubels zijn hoger en nemen wij voor onze rekening.
Een artikel in mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?
Neem contact op met onze dienst na verkoop. We zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve duidelijke foto's bij uw verzoek te voegen, zodanig dat we de schade kunnen beoordelen en uw aanvraag sneller kunnen verwerken.
Let op: Wij hebben geen fysieke winkel en bieden onze producten enkel online aan (daarom staat Mobistoxx garant voor superscherpe prijzen). Bestellingen kunnen wel worden afgehaald aan ons magazijn te Wervik - België.
Bestellen
Wat zijn de verzendkosten?
Hieronder een overzichtstabel van onze verzendkosten:
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wijzigen en annuleren kan indien je bestelling nog niet vertrokken is. Neem hiervoor contact op met ons via mail info@mobistoxx.com met als onderwerp 'Wijziging' of 'Annulatie', danig we je vraag prioritair kunnen behandelen.
Wat betekent "in afwachting van bevoorrading"?
Als een product wordt geadverteerd als "In afwachting van bevoorrading", betekent dit dat dit product niet langer op voorraad is en weer in productie moet worden genomen. Zodra het product weer beschikbaar is, wordt de levertijd op onze site bijgewerkt.
Ik heb een promotiecode op een ander site gevonden, maar deze werkt niet.
Sommige sites bieden zeer voordelige "Mobistoxx-promotiecodes" aan. Dit zijn echter geen geldige promoties op onze site. Deze sites proberen duizenden internetgebruikers naar hun site te lokken met zogenaamde zeer aantrekkelijke aanbiedingen.
Exclusieve promoties zal je dus enkel rechtstreeks via ons ontvangen. Of je krijgt deze onmiddellijk op onze website of via onze nieuwsbrief.
Retourneren
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Een artikel retourneren doe je door ons retourformulier volledig in te vullen.
Een retour kan enkel aanvaard worden voor producten in hun originele verpakking, zonder enig spoor van gebruik/montage en compleet (accessoires, instructies, ...). Artikelen die incompleet, beschadigd of vuil worden geretourneerd, worden terugbetaald op basis van hun staat.
Een artikel in mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?
Neem contact op met onze dienst na verkoop. We zullen er alles aan doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Gelieve duidelijke foto's bij uw verzoek te voegen, zodanig dat we de schade kunnen beoordelen en uw aanvraag sneller kunnen verwerken.
Wat zijn de retourkosten?
Hieronder een overzichtstabel van de retourkosten:
Indien je koos voor de Safety Verzekering dekken wij de retourkosten en wordt het artikel volledig terugbetaald.
Bezorgen
Wat is de levertijd?
Onze levertijden zijn afhankelijk van de meubelen die op voorraad zijn in ons magazijn en van de voorraden of producties van onze verschillende fabrikanten.
Onder elk artikel staat de levertijd van het meubel aangegeven.
Wat is het verschil tussen "standaardlevering" en "gespecialiseerde levering"?
Standaard Levering:
De transporteur zal uw bestelling afleveren aan de eerste deur van uw gebouw. De transporteur zal het gebouw nooit betreden. Tenzij u uitdrukkelijk bij de bestelling kiest voor een gespecialiseerde levering, zal elke bestelling op de site als een standaard levering worden beschouwd.
Gespecialiseerde Levering:
De transporteur zal uw bestelling via de trap of lift afleveren tot achter de eerste deur van uw appartement. Dit geldt enkel indien u uitdrukkelijk hiervoor kiest bij de bestelling.
Ik kan mijn pakket online niet volgen. Wat nu?
Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging met daarin alle gegevens betreft de levering. Let op: vaak komen dergelijke mails in uw spam folder terecht.
Geen verzendbevestiging ontvangen of de link werkt niet correct? Neem gerust contact op met ons.
Garantie en reparatie
Wat is een Safety Verzekering?
Een Safety Verzekering heeft veel voordelen:
1. Eén jaar extra garantie.
Alle artikelen die je koopt bij Mobistoxx genieten steeds van 2 jaar fabrieksgarantie. Wij geven u graag de mogelijkheid om deze garantie met een jaar te verlengen.
2. Gratis retourkosten.
Dankzij onze "Tevreden of Terugbetaald" formule heb je de mogelijkheid om artikelen die je alsnog niet wenst terug te sturen. Met deze verzekering nemen wij ook de retourkosten voor onze rekening.
3. Herroepingstermijn van 30 dagen in plaats van 15 dagen.
Met de Safety Verzekering geven we je de mogelijkheid om je artikel 30 dagen te houden (ipv de gebruikelijke 15 dagen). Als u het artikel alsnog niet langer wenst heb je de mogelijkheid om binnen de 30 dagen na levering een retourverzoek in te dienen bij onze Dienst na verkoop met behulp van het formulier.
> Opgepast: het atikel mag nog steeds geen montagesporen vertonen en moet in de originele verpakking teruggestuurd worden.
4. Prioritaire behandeling bij onze dienst na verkoop.
Uw dossier zal met prioriteit worden behandeld door onze dienst na verkoop. Aanvragen worden rechtstreeks naar onze fabrikanten gestuurd.
Hoe lang heb ik garantie op mijn aankoop?
Alle goederen die je via Mobistoxx koopt en die bestemd zijn voor privaat gebruik, genieten van 2 jaar wettelijke waarborg. Dit betekent dat wij bij gebreken of defecten aan het goed tot 2 jaar na de levering het goed kosteloos zullen laten herstellen dan wel vervangen, op voorwaarde dat je het gebrek of defect binnen een termijn van 2 maanden na vaststelling aan ons hebt gemeld.
Defecten of schade als gevolg van slijtage, foutief gebruik, water, oxidatie, val of schokken, nalatigheid, slecht onderhoud of gebruik in strijd met de voorschriften van de fabrikant worden niet door de garantie gedekt.
Kunnen jullie nog iets voor mij betekenen buiten de garantieperiode?
Wij doen ons uiterste best om u ook dan van dienst te zijn. Neem gerust contact op met onze dienst na verkoop.
Betalen
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Wij bieden verschillende betalingsmogelijkheden:
- creditcard (Master Card, American Express, Visa, Maestro),
- IDeal
- e-banking
- overschrijving ,
- Paypal
- CofidisPay (in 3X).
- ...
Vind al onze voorwaarden hier .
Kan ik in meerdere keren betalen?
Het is mogelijk om in 3X met creditcard te betalen via CofidisPay.
Met CofidisPay kunt u uw aankopen betalen van 100 € tot 1000 € .
Vind onze betalingsvoorwaarden hier .
Is online betalen veilig?
Door de betalingsmethode per creditcard te kiezen wordt uw transactie beveiligd door SSL (Secure Socket Layer) gegevenscoderingstechnologie en 100% gegarandeerd door de beveiligde betalingsserver van Mollie , een van de meest efficiënte beveiligingssystemen op het internet.
U zult merken dat uw browser het HyperText Transfer Protocol Secure, "https", weergeeft, meestal vergezeld van een hangslot dat bevestigt dat deze browsermodus veilig is.
Mijn betaling is mislukt, wat moet ik doen?
Als uw betaling is mislukt kan je best je bestelling op onze site te vernieuwen en/of eventueel contact op te nemen met uw bank.
Onze klantenservice kan worden gecontacteerd via info@mobistoxx.com voor aanvullende informatie.
Ik heb geen betalingsbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
Bij elke geslaagde bestelling sturen wij een order-/betalingsbevestiging. Niets ontvangen? Controleer even je spam folder.
Nog steeds niets gevonden? Neem dan contact met ons op via info@mobistoxx.com.
Monteren
Er is een montageservice?
Nee, wij bieden geen montageservice aan.
Zijn de meubels gemonteerd?
95% van onze meubels wordt als bouwpakket geleverd. Ze moeten daarom zelf worden gemonteerd met behulp van de montagehandleiding die bij het meubel wordt meegeleverd.
U vindt deze informatie in de "Aanvullende informatie" op de productpagina.
Wat zijn de afmetingen van het meubel?
De afmetingen van elk meubel zijn altijd aangegeven onder de "Aanvullende informatie" die beschikbaar is op de productpagina en in het diagram bij de foto's.
Ik loop tegen een probleem aan bij de montage van mijn meubelen. Wat moet ik doen?
U kunt per mail contact met ons opnemen via info@mobistoxx.com met een nauwkeurige omschrijving van het probleem. Indien nodig kan je ook foto's bijvoegen.
Ons dynamisch team van adviseurs zal er alles aan doen om u zo goed mogelijk te begeleiden om het probleem op te lossen.
Account
Hoe maak ik een account aan?
Klik op 'mijn account' bovenaan de pagina, daarna op de groene knop 'account aanmaken'. Vul alle veldjes in en klaar!
Ik wil bepaalde gegevens in mijn account wijzigen. Hoe doe ik dat?
Na inloggen in je account, kan je alle gegevens terugvinden en aanpassen.
Om je bestelling aan te passen neem je contact op met onze customer service (info@mobistoxx.com)
Ik heb een account, maar ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten. Wat nu?
Een nieuw wachtwoord aanvragen kan via deze link:
https://nl.mobistoxx.be/customer/account/forgotpassword/.
Je gebruikersnaam is gelijk aan jouw e-mailadres. Indien je dit ook niet meer kan terugvinden, dan kan je steeds een nieuw wachtwoord aanmaken.
Winkel
Kan ik producten komen bekijken?
Wij hebben geen fysieke winkel en bieden onze producten enkel online aan. Daarom staat Acaza garant voor superscherpe prijzen. Bestellingen kunnen wel worden afgehaald aan ons magazijn te Wervik (België).
Wat zijn de openingsuren?
Wij zijn via verschillende kanalen bereikbaar:
Mail ons via info@mobistoxx.com of
Bel ons op het nummer 32(0) 71 13 66 66
Elke werkdag:
09:00-12:00
14:00-16:30 (Vr: 14:30)
Let op: Wij hebben geen fysieke winkel en bieden onze producten enkel online aan.
Kan ik een staaltje krijgen?
Indien je graag een staal had gehad mag je steeds een e-mail te sturen naar info@mobistoxx.com met vermelding van de kleur en het model van het gewenste meubel.
Onze klantenservice zorgt ervoor dat deze zo snel mogelijk naar je wordt verzonden.
Werken bij Mobistoxx
Momenteel hebben wij geen openstaande vacatures.
Vragen of advies?
Niet gevonden wat je zocht in onze veel gestelde vragen?
Wij helpen je graag.
Mail ons via info@mobistoxx.com of
Bel ons op het nummer 32(0) 71 13 66 66
Elke werkdag:
09:00-12:00
14:00-16:30 (Vr: 14:30)